Ga naar inhoud

Ik krijg in mijn Windows 7 Ultimate een Unidentified Network error. Help!?


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja het probleem met "unidentified" is dat er weinig mee te beginnen is. Je vertelt evenmin wat je geprobeerd hebt om het op te lossen... als het werkelijk "alles" is dan is het logischerwijs onmogelijk dat er nog meer oplossingen zijn :-) . Maar goed, in dit geval back-to-basics: * Werkt het modem nog? Zo ja, heb je met een laptop / tablet / ..., eventueel van een vriend / vriendin, kunnen verifiëren dat de internetverbinding op zichzelf wel werkt? * Heb je geprobeerd het modem uit te zetten, een paar minuten uit te laten, dan pas weer aan te zetten? * Hoe lang duurt het probleem -- weet je zeker dat het geen kortdurend probleem bij de provider is? * Als de verbinding naar het modem per kabel is, geverifieerd dat daar niet het probleem ligt? * Komt de foutmelding van een specifiek programma (bijv. de browser) of geeft het O.S. in het algemeen die foutmelding? Tot slot: je hebt deze vraag via internet hier kunnen stellen. Is het probleem dus niet opgelost?
Link naar reactie
He Eric, Ik snap dat mijn vraagstelling een beetje vaag was, maar inmiddels is het probleem ook opgelost. De pc in kwestie werkte inderdaad niet meer, maar een andere PC wel. Het probleem lag uiteindelijk bij de powerline adapters die ik heb voor de PC die niet werkte. Nadat ik hier even mee heb zitten klooien werkte alles weer naar behoren. Bedankt voor de moeite om een antwoord te geven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...