anoniem Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc met Windows 7 erop geinstalleerd. Ik was bezig met internet en ineens viel het internet weg. Ik heb nu van alles geprobeerd om het te repareren, maar geen van de oplossingen lijkt te helpen. Hebben jullie nog oplossingen? Link naar reactie
EricO Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Tja het probleem met "unidentified" is dat er weinig mee te beginnen is. Je vertelt evenmin wat je geprobeerd hebt om het op te lossen... als het werkelijk "alles" is dan is het logischerwijs onmogelijk dat er nog meer oplossingen zijn :-) . Maar goed, in dit geval back-to-basics: * Werkt het modem nog? Zo ja, heb je met een laptop / tablet / ..., eventueel van een vriend / vriendin, kunnen verifiëren dat de internetverbinding op zichzelf wel werkt? * Heb je geprobeerd het modem uit te zetten, een paar minuten uit te laten, dan pas weer aan te zetten? * Hoe lang duurt het probleem -- weet je zeker dat het geen kortdurend probleem bij de provider is? * Als de verbinding naar het modem per kabel is, geverifieerd dat daar niet het probleem ligt? * Komt de foutmelding van een specifiek programma (bijv. de browser) of geeft het O.S. in het algemeen die foutmelding? Tot slot: je hebt deze vraag via internet hier kunnen stellen. Is het probleem dus niet opgelost? Link naar reactie
YanPieter Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 He Eric, Ik snap dat mijn vraagstelling een beetje vaag was, maar inmiddels is het probleem ook opgelost. De pc in kwestie werkte inderdaad niet meer, maar een andere PC wel. Het probleem lag uiteindelijk bij de powerline adapters die ik heb voor de PC die niet werkte. Nadat ik hier even mee heb zitten klooien werkte alles weer naar behoren. Bedankt voor de moeite om een antwoord te geven. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.