Ga naar inhoud

Verdere mogelijkheden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Dank voor het snelle antwoord, ik ga dit proberen. Ik heb wel eens systeemherstel gebruikt (al schijnt dit ook niet helemaal goed te zijn voor je PC heb ik gehoord?) voor een programma die niet meer goed werkte, maar dit is al een paar maanden geleden. Het zou dus kunnen zijn dat het afspelen van een youtube filmpje niet perse de oorzaak heeft hoeven zijn van het twee keer verschijnen van het Blue Screen? Ik zie trouwens dat ik het BoS noemde, ik bedoelde natuurlijk BSOD. Ik ga dit in ieder geval proberen! Ik zal eerst bij de Windows updates kijken. Zou het trouwens met Java te maken kunnen hebben? Ik kan me niet herinneren ook maar een programma geïnstalleerd/gewijzigd te hebben de afgelopen 2 weken, behalve Java heb ik (na best lange tijd) weer geüpdatet. Maar ik zal als ik thuis kom eerst de updates checken.
Link naar reactie
Als je een pc niet gebruikt, maar wel up-to-date wilt houden is het beste om minimaal 1 keer in de week, online te gaan met de pc, dan blijft Windows, en (anti-virus) software up-to-date, door het binnen halen van eventuele updates, via internet. Gebruik je een pc/laptop/notebook langere tijd (maand of langer) niet, dan maakt vooral Windows bij het eerste de beste moment, van online gaan, een inhaal slag met het binnen halen van achterstallige updates, en dat kan bij een flinke achterstand van Windows updates meer tijd in beslag nemen. dan je waar je voor dat 'effe snel klus' op had gerekend, Voordat je eindelijk aan de slag kan met de betreffende pc/laptop of notebook.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...