H.Dooyeweerd Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Dit geldt ook voor de programma's achter de tegels in het programmascherm. Een totaal nieuwe installatie via Windows 8 naar Windows 8.1 gaf na een dag hetzelfde probleem Link naar reactie
EricO Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Dit is het standaardgedrag voor de zgn. Metro applicaties. Als die in een venster moeten, dan is een hulpapplicatie nodig zoals Stardocks' ModernMix (niet gratis, wel goedkoop, 1 maand gratis uitprobeertermijn). Het wordt voorspeld ook in de volgende majeure Windows update te zitten (8.2 dan wel 9), maar dat is wachten. Je kan Metro programma's hooguit met een 'swipe' naar een schermhelft of kwart dirigeren, maar dat is het wel. Dat is mijn interpretatie van jouw vraag. Het "na een dag hetzelfde probleem" puzzelt mij: bedoel je wellicht wat anders? Wat gebeurde er die eerste 24 uur? Link naar reactie
H.Dooyeweerd Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Ik begrijp EricO's antwoord niet, in Windows 8 werkten alle tegels normaal en bijv. de tegel "Store" is er om applicaties te bestellen. In Windows 8.1 hebben alle tegels ongeveer 1 dag gewerkt. Als EricO gelijk heeft is Microsoft eufemistisch uitgedrukt heel raar bezig. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.