Ga naar inhoud

Hoe omzeil ik BUILTIN/administrator en Trustedinstaller?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit op windows 7 op de laptop. Nu wil ik oude bestanden (verlopen McAfee e.d) verwijderen om ruimte te maken en de boel een beetje op orde te houden. Laten we voorop stellen, ik kan overweg met de laptop maar heb weinig verstand van het hele windows gebeuren. Telkens als ik zo'n nutteloze map wil verwijderen krijg ik de melding; U dien door BUILTIN/administrators gemachtigd te worden om deze handeling uit te voeren. Nu ben ik altijd de enige gebruiker geweest, de administrator en toch lukt het niet. Ik zie ook vaak de Trustedinstaller voorbij komen, deze vriend vind ik wel als ik onder rechten en machtigingen kijk maar ik kan hem niet verwijderen of rechten ontnemen. Ik word er helemaal gek van, iemand een oplossing die te volgen is voor een leek? :)
Link naar reactie
Hier staat hoe je McAfee kan verwijderen, en een beschrijving van de stappen die je moet ondernemen, via deze site https://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/beveiliging/software/mcafee-verwijderen/ staat verder in de site een link, daar kun je de removal tool (verwijder programma) downloaden. voor McAfee. In combinatie met het beschreven stappenplan zal het wel lukken. Laat je niet afschrikken, ook als je geen abonnee bent kun je die tool downloaden.... suc6..........
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...