Ga naar inhoud

Illusion 99 en het register


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn computer Illusion 99 geinstalleerd. Het deinstallatieprogramma van Illusion 99 doet keurig zijn werk totdat het details geeft over gegevens die in het Register zijn geplaatst. HKey Current User/Software/Microsoft/Windows/Current Version/Policies/Windapp/No Real Mode. Waarde NO Real Mode wil ik verwijderen. Dan krijg ik de melding "Kan Real Mode niet verwijderen". Hoe kan dat?????? Illusion 99 is net zo'n programma als Ghost van Symantec. m.vr.gr Bob Domburg
Link naar reactie
Bij ons op school hebben we ook Illusion 99 draaien. Ik heb al een paar keer geprobeert om het uit te zetten, maar dat lukt steeds niet. Het blijft werken. Ik heb alle verwijzingen in het register verwijderd en het programma netjes via het configuratiescherm verwijderd en ik krijg daar ook de melding dat die ene waarde niet verwijderd kan worden. Er komt een foutmelding in beeld als ik probeer de sleutel te verwijderen. Maar in die sleutel kan ik ook niets veranderen... De enige oplossing die ik heb om het hele programma te verwijderen is om een backup van het register terug te zetten. Aangezien het programma alles wat veranderd wordt weer terugzet bij opnieuw opstarten heb je altijd een backup van de dag voordat Illusion werd geinstalleerd.
Link naar reactie
[quote:bb911b171a] Illusion 99 is net zo'n programma als Ghost van Symantec. [/quote:bb911b171a] Het is trouwens echt niet hetzelfde... Met Ghost maak je een image van je hd die je later weer terug kunt zetten. Illusion draait op de achtergrond mee en houdt alle wijzigingen op de hd bij. Wanneer je opnieuw opstart worden alle wijzigingen weer ongedaan gemaakt. Bij ons op school gebruikt de systeembeheerder het om het 'slopen' van computers tegen te gaan. Op deze site staat de werking beschreven: http://www.onderwijssoftware.nl/producten.htm [ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-01-20 12:21 ]
Link naar reactie
Volgende antwoord kreeg ik via de site van Illusion 99. Overigens bedankt voor de antwoorden Bob De registersleutel voor de real mode is beveiligd. Ander zou een leerling de registersleutel kunnen omzetten het systeem is dos kunnen starten en format c: kunnen in typen. Wat betreft de tweede vraag. Het is van belang dat u eerst illusion deactiveerd. Zolang illusion actief is kan u het niet verwijderen. Voor het deactiveren van illusion klik u op het icoon in de taakbalk en vult u het wachtwoord in De computer herstart en illusion is niet langer actief. Nu kunt u het verwijderen via het software in het configuratiescherm. Mocht dit niet lukken dan staat er in de handleiding een alternatieve methode om illusion te deactiveren en te verwijderen. Met vriendelijke groet Allard van Daalen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...