Ga naar inhoud

Mac OS op Windows 7


anoniem

Aanbevolen berichten

Om te testen of webapplicaties ook op apple-apparaten er goed uitzien wil ik Mac Os op een Windows 7 pc installeren. Volgens online tutorials kan dit met VMWare Workstation, maar daar is een licentie van bijna 200 dollar voor nodig. Veel geld als je niet zeker weet of dat de oplossing is. Het open source Virtual Box is een alternatief, maar die geeft de volgende foutmelding: [code:1:37ab7c670b]VT-x/AMD-V hardwareversnelling is niet beschikbaar op uw systeem. Bepaalde gastsystemen (bv. OS/2 en QNX) hebben deze mogelijkheid nodig en kunnen zonder niet opstarten.[/code:1:37ab7c670b] Zijn er nog andere pakketten of manieren om Safari via Mac OS op een Windows 7-pc te draaien? De installatie is alleen nodig om de webapplicaties in Safari te testen. De Windows-versie van Safari laat namelijk een andere vormgeving zien.
Link naar reactie
Nee, in Virtualbox krijg ik die foutmelding. En vervolgens kan ik niet verder en wordt virtualbox afgesloten. Bij Parallells Workstation verschijnt bij het installeren de melding dat de computer hardware geen virtualisatie ondersteunt, enkel machines met 1 cpu en 32-bits besturingssystemen. Dat zal vast de oorzaak zijn waarom die VMWare en Virtualbox niet werken. Blijft een dual boot dan over als enige oplossing?
Link naar reactie
Apple kan wel op standaard hardware werken, maar dan alleen in een gekraakte/gehackte versie. Het is dus mogelijk, maar niet legaal. Is een tweedehands mac geen oplossing? Zal vast de wereld niet kosten. Windows kan overigens met bootcamp wel op mac hardware draaien. Virtualbox draait ook wel op de mac, en windows daarin ook weer zonder problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...