Ga naar inhoud

Android updaten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hee allemaal, Ik had een vraagje. Ik heb namelijk eens gehoord dat ik Froyo (Android v2.2) kan updaten naar Gingerbread (Android v2.3.) Alleen is mijn geliefde telefoontje niet meer de nieuwste, lees een HTC Wildfire. In de specs stond dat deze geüpdate kon worden van v2.1 naar v2.2, alleen toen ik 'm kocht was dat al gebeurd. Ik heb nooit een update hoeven uitvoeren en ben daar dus ook bepaald niet mee bekend. Mijn uiteindelijke vraag is dus: is het met mijn telefoon mogelijk om Android v2.3 te gebruiken omdat deze altijd al op v2.2 heeft gelopen? En zoja, hoe voer je zo'n update uit? Alvast bedankttt!
Link naar reactie
Heb je al gelezen wat anderen gedaan hebben? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Android+v2.2%29+#hl=nl&sclient=psy-ab&q=Android+v2.2+upgrade+Android+v2.3+HTC+Wildfire&oq=Android+v2.2+upgrade+Android+v2.3+HTC+Wildfire&gs_l=serp.3...45172.45594.1.46204.2.2.0.0.0.0.219.407.0j1j1.2.0...0.0...1c.6_ApelqZvIM&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=2accd70543e2bfdc&biw=1280&bih=614
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...