Ga naar inhoud

Android app niet compatible in één tablet en wel op de ander


Aanbevolen berichten

Zo vreemd is het probleem niet. Ik neem aan dat jij die app TuneIn Radio uit de Google Play Store haalt en dat je hem moeiteloos kunt installeren op je Samsung Galaxy en dat het niet lukt op de Yarvik? "Voorgeïnstalleerd worden er maar weinig apps meegeleverd op de Yarvik. Ook Google Play Store (voorheen Android Market voor degenen die daar nog niet van op de hoogte waren) zit niet voorgeïnstalleerd op de tablet. Dit om licentiekosten en dus de aanschafprijs van het apparaat te drukken. Als alternatief is het relatief onbekende Getjar te vinden als appmarket. Echter is het niet onmogelijk om toch de befaamde Google Play Store te installeren." Wil je daar meer over weten, lees dan de volgende recensie van de Yarvik door: [url]http://tweakers.net/productreview/58643/yarvik-tab465-gotab-exxa-97-inch-zwart.html[/url] Onder de beschrijving van het besturingssysteem (android 4.0.3) vind je een stappenplan hoe je toch Google Play Store kunt installeren op de Yarvik. Heel eenvoudig is dat niet. Lees ook de reacties door op dat interview!
Link naar reactie
off topic: ik heet niet 'borrelaar' (al lust ik er af en toe wel eentje :)), maar 'porrelaar'. on topic: je schrijft dat je de Google Play Store op je Yarvik hebt gekregen. Kun je wel andere apps via de Play Store op je tablet krijgen? Zo ja, dan snap ik er niets van. De app TuneIn Radio lijkt zeer populair te zijn en ik had hem in no time werkend op mijn speelgoedtablet (Qware TB1207) van nog geen 100 euro. Dus de specificaties van je tablet kunnen niet voor het probleem zorgen, lijkt me. Ik heb daarom toch het idee dat Google Play Store op je Yarvik nog niet optimaal werkt. Helaas geen idee hoe je dat op zou moeten lossen. Ik heb daarvoor geen konijn in de hoge hoed en ook geen troeven achter de hand... Edit: ik lees nu dat je de oplossing al gevonden hebt. Veel plezier met het luisteren naar de diverse radiostations!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...