Ga naar inhoud

.htaccess niet te vinden in de ftp in linux hosting


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat ik hier mijn vraag kan stellen. Ik heb een site gemaakt die al werd gehost bij vuurwerk van tele2. CMS made simple geinstaleerd (eindelijk want dat duurde ook lang) Nu wilde ik de pretty url's aanzetten en het .htaccess bestand uploaden en toe ik dat had gedaan kreeg ik de melding: Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR in /home/users/z/w/zwinke/www/index.php on line 91 En nu kan ik het .htaccess bestand niet terugvinden in de ftp. In windows hosting heb ik ook een paar sites daar zie ik het gewoon staan maar dit is linux. Hoe kan ik het bestand vinden en verwijderen want nu doet heel de site het niet meer :( Alvast bedankt. Groetjes, Sandy
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord, ik heb idd die optie gevonden en het .htaccess bestand verwijderd maar hij geeft nog steeds de melding: Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR in /home/users/z/w/zwinke/www/index.php on line 91 Ik heb dit echt nog nooit aan de hand gehad bij andere providers en met windows hosting. Ik heb de vraag van de parse error even voorgelegd op het cmsms forum misschien dat ze het daar weten. Hartstikke bedankt voor de hulp. Groetjes, Sandy
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie [code:1:e768225d60]$contentops = cmsms()->GetContentOperations();[/code:1:e768225d60] dat staat er op regel 91 maar omdat het gewoon wel heeft gewerkt denk ik toch echt dat ze het .htaccess hebben aangemaakt want vuurwerk werkt nog met PHP Version 4.4.9 en pas toen ik het .htaccess ging uploaden kreeg ik die melding, het heeft een half jaar goed gedraaid. Ik heb al geprobeerd [code:1:e768225d60]AddHandler application/x-httpd-php5[/code:1:e768225d60] in het .htaccess te zetten maar dit mocht niet baten. (ik heb vuurwerk ook al gemaild maandagochtend maar die zijn niet zo snel donderdag kreeg ik de melding dat ze er een storingsmelding van hadden gemaakt) gelukkig staat de site nog niet online maar ik zou wel graag weer willen dat deze het doet. Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...