Ga naar inhoud

wel emails ontvangen maar niet verzenden in outlook 2007?


wilwagt

Aanbevolen berichten

Van de een op andere dag kan ik via outlook geen emails meer versturen. Ik krijg de volgende melding: Taak ......@chello.nl - Verzenden ... rapporteerd fout (0x800x42109): Er kan geen verbinding worden gemaakt voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op me de serverbeheerde of internetprovider (ISP). Heb contact met upc gehad maar die zeggen omdat ik wel mail kan versturen via webmail moet het dus aan outlook liggen. Heb ook gevraagd of er eventueel iets was geblokkeerd maar dat was niet het geval. Ter info: windows 8 avg internet security outlook 2007 Instellingen UPC pop3.upcmail.nl smtp.upcmail.nl inkomende email POP3 110 uitgaande email SMTP 25 Heb via internet een oplossing proberen te vinden maar niets heeft geholpen. Ik heb de volgende dingen al geprobeerd: outlook opnieuw geinstalleerd emailaccount opnieuw aangemaakt in outlook firewall en antivirus uitgeschakeld regclean pro geinstalleerd en laten scannen om fouten er uit te halen de server time out groter gezet naar het maximale de uitgaande email SMTP poort veranderd van 25 naar 587 Misschien dat ik nog wat vergeten ben. WIE KAN MIJ HELPEN????
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zie niet onmiddellijk een fout, maar heb je als eens geprobeerd te kijken of het probleem bij Outlook of bij UPC ligt? Ik herinner dat ik dit heb jaren geleden ooit een tijdje had op mijn bedrijfslaptop. Herinner helaas alleen de oplossing niet meer. Was dacht ik wel een Outlook/Exchange probleem. Installeer bijv. het gratis Thunderbird (mozilla.org) en kijk eens of die dezelfde problemen heeft bij verzenden. Om te voorkomen dat je gelijk email download bij die test kun je een ongeldige POP3 invoeren o.i.d. om dat te voorkomen; de SMTP gegevens moeten wèl kloppen. Werkt dit wel dan kun je overwegen om te schakelen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...