Ga naar inhoud

Is het mogelijk om op het startscherm van Windows 8.1 een snelkoppeling naar een bestand te maken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een snelkoppeling maken. zet de muis op het item waarnaar u een snelkoppeling wilt maken. Klik met de rechtermuisknop op het item en klik op Snelkoppeling maken. De nieuwe snelkoppeling wordt weergegeven op dezelfde locatie als het oorspronkelijke item. Sleep de nieuwe snelkoppeling naar de gewenste locatie. Tips Een snelkoppeling naar een map kunt u naar het gedeelte Favorieten van het linkerdeelvenster van een map om een favoriete koppeling aan te maken. U kunt ook een snelkoppeling maken door het pictogram dat links op de adresbalk voor het item wordt weergegeven, naar een locatie te slepen, zoals het bureaublad. De adresbalk wordt altijd boven aan mapvensters weergegeven. Dit is een snelle manier om een snelkoppeling naar de momenteel geopende map te maken. U kunt ook een snelkoppeling naar een website maken door het pictogram dat links op de adresbalk in uw webbrowser wordt weergegeven, naar een locatie te slepen, zoals het bureaublad. Een snelkoppeling verwijderen Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling die u wilt verwijderen, klik op Verwijderen, en klik vervolgens op Ja. Als u om het wachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of een bevestiging. Wanneer u een snelkoppeling verwijdert, wordt alleen de snelkoppeling verwijderd. Het originele item blijft staan.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Een leuke set met maatregelen met een sfjnue innovatie. leuk! Het idee om makkelijk een afwisseling te bewerkstelligen tussen ketting met blok en ethyleenslang met ketting is een prima idee. het idee van de ethyleenslang is op zich al leuk, omdat het beweegt. Had ik nog niet eerder gezien. Hout is altijd prima voor varkens om op te knauwen. Ook de radio is goed. Zoals je zo vaak ziet: de combinatie van maatregelen en de timing en afwisseling maken dat verrijking ook als verrijking kan werken.VA:F [1.9.14_1148](from 0 votes)
Link naar reactie
Hoi, Ik dacht de oplossing geovednn te hebben met dit topic, maar het lukt me niet. Ik heb 2 verschillende snelkoppelingen aangemaakt en de e9e9n thuis en de ander werk genoemd. maar hoe weet Outlook nu of host.thuis of host.zaak moet worden gebruikt? Er wordt bij mij helemaal niets verzonden als ik smtpmail invul bij de accountgegevens. heeft iemand de gouden tip voor mij?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...