Ga naar inhoud

ik heb nu windows 8.1 gedownload maar zou graag terug willen naar 8?


anoniem

Aanbevolen berichten

Om terug naar windows 8 te gaan, zal je dat besturingssysteem opnieuw moeten installeren. Indien windows 8 op uw computer stond wanneer je hem kocht, kan je proberen hem terug zetten naar fabrieksinstellingen, dus zoals op de dag van aankoop. Je moet wel eventuele aanwezige persoonlijke bestanden veilig stellen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 7 maanden later...
Zelfde probleem en de reden is: Microsoft .Net Framework 3.5 is er met geen mogelijkheid op te krijgen. Volgens mij werkte het wel onder 8.0 (Sims3) dus ja wil terug en het liefst zonder een schone installatie (alweer) of een oplossing hebben voor dit framework probleem. Want alle oplossingen op internet die ik kon vinden werken niet. (in programma's deze windows service aanzetten. Een of ander WWM, MMW of weet ik veel wat en dan iets met groepsrechten aanpassen, dat hele bestand bestaat niet op mijn pc en kan ook niet toegevoegd worden. Via een dosprompt opdracht, werkt ook niet. Het is een andere vraag, maar het antwoord bestaat niet. En op de vraag die hier gesteld wordt, waarom wil je terug. Is dit HET antwoord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...