Ga naar inhoud

Wat is dit Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\snetcfg.exe (Security.Hijack) ?

anoniem

Aanbevolen berichten

Dat is de zogenaamde spionage software, ook wel spyware genoemd, er zijn ook zeer gevaarlijke die toetsaanslagen registreren, (passwords), maar de meeste registreren jou handelingen, internetgedrag e.d en sturen die gegevens door naar een server, om je vervolgens weer te overladen met pop-up advertenties, die te maken hebben met de door jou bezochte site's. Door je virusscanner up-to-date te houden, door geen updates over te slaan, dat geldt ook voor Windows updates hou je dergelijke schadelijke software buiten de deur....om het zo maar effe te noemen...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
It is perfect time to make a few plans for the long run and it's time to be happy. I've read this put up and if I may just I want to sgegust you some attention-grabbing issues or sgegustions. Perhaps you could write subsequent articles regarding this article. I wish to learn more things about it!
Link naar reactie
- Great job Sunday! Love using the lasson in PSE and so being able to using it in IG is a treat to say the least! Keep up the great work on your totiruals! I love that you share your knowledge! I hope many of those IG'ers out there find their way to you because you have so much knowledge! You and Rhonna rock it! Hugs from Conroe, TX ..back to work i go .rather be playing with my photo taking buddies!11/13/2012 11:50 am
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...