Ga naar inhoud

Euroteken op mijn toetsenbord met AltGr + 5 in Windows 7 ?


lprevenier

Aanbevolen berichten

Beste lezers, Ik heb een Logitech MK520 muis- toetsenbord combinatie. Op mijn toetsenbord werkt de toets combinatie AltGr + 5 niet. Alle overige Alt Gr combinaties wel. Bijv. AltGr+6 = ¼, AltGr + 7 = ½, AltGr + 8 = ¾ AltGr + 9 = ‘ Min land instellingen zijn: Nederland, Taalinstellingen Nederlands, Toetsenbordinstelling VS Internationaal, standaard invoertaal Nederlands. Ik heb al geprobeerd de taal instelling en toetsenbord instellingen te wijzigen en weer terug te zetten maar dit helpt niets. Normaliter zijn deze instellingen prima om het € teken weer te geven. De combinatie alt + 0128 werkt overigens wel maar dit is toch erg omslachtig om het € teken in je documenten te krijgen. Heeft iemand hier een oplossing voor? In hoop van iemand een oplossing te vernemen waarbij bij voorbaat mijn dank groot is. Groet Leon.
Link naar reactie
PC (Windows of GNU/Linux): Het euroteken is op te roepen met de toetscombinatie 'Ctrl-Alt-4', 'Ctrl-Alt-5', 'Ctrl-Alt-E', 'AltGr-4', 'AltGr-5' of 'AltGr-E', afhankelijk van de toetsenbord indeling. Soms kan er ook 'Alt-0128' (cijfertoetsen op het numeriek klavier) gebruikt worden op toetsenborden zonder aparte toetsencombinatie voor het euroteken......suc6
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...