Ga naar inhoud

HDD tv film zonder reclame naar DVD


Menno_ct

Aanbevolen berichten

Op mijn Humax HDD recorder staan een aantal films, die ik nu op DVD wil branden. De Humax instelling is standaard begin en eind opname uitgebreid met 5 minuten. Zodoende staat meestal de hele film er op. Uiteraard wil ik op de DVD geen extra minuten en geen reclame. Tot dusver werk ik met het gratis Sothinkmoviemaker, maar dat wil slechts één stukje opnemen. Daarna moet dat worden uitgebreid met een volgend stukje, etc. Vervolgens moeten die,meestal 7 stukjes, weer samengevoegd. Al met al lastig en bewerkelijk. Heeft iemand een andere suggestie?
Link naar reactie
In principe heb je voor het maken van een dvd-video dvd-authoring software nodig, immers de dvd-video is een speciaal formaat dvd. Je kunt met dergelijke software meer of minder kanten uit, ik raad aan TMPGEnc DVD Author eens te proberen. Maar kijk ook even op www.videohelp.com voor meer en mogelijk handleidingen ('tuts'). Succes.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ok so maybe it my age But huh?Where's selective Twitter stutas? Is that an option?All my tweets go to facebook. I thought I set it upto only go w #fb, but it isn't working. Therefore, my facebook is cluttered.Can u email me privately and I'll send u my password?Not that you have time.I'll keep looking at it.Thank for posting this.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...