Ga naar inhoud

welke distro na mandrake


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:12c6b8b977="Mandraker"]kde , heb ik nu ook .. en daarnaast wil ik nog wel eens spelen met fluxbox ben ff bij debian langs geweest voor de iso's , ik neem niet aan dat ik alle 7 de cd's nodig heb , weet iemand welke cd's ik nodig heb voor een workstation installatie ?[/quote:12c6b8b977] KDE 3.1 kan ook met Debian. Moet je wel je sources.list handmatig aanpassen volgens http://www.apt-get.org Voor Debian heb je in principe alleen twee diskettes nodig, mits je een breedband-internetverbinding hebt. Met cd 1 (non-us kiezen) heb je het meeste ook wel, maar als je het compleet wilt hebben moet je ook cd 2 en 3 hebben. De rest is meen ik non-free en broncode.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:956a93c68d="danieldk"]Nope, maar SlackUp is ook niet lief. Heb het een keer geschreven om Slack servers up-to-date te houden. Voor mij werkt het perfect, maar heb al meerdere mensen op obscure wijze hun installatie om zeep zien helpen met SlackUp. Als je echt met current up-to-date wilt blijven kun je beter autopkg gebruiken (te vinden op www.freshmeat.net), daarmee kun je gewoon -current tracken, dus ook nieuwe mozilla versies e.d.[/quote:956a93c68d] Dat was ik al van plan, maar dew link naar de site op NedSlack is al enige tijd dood :( [edit]Ik ben nu op inet aan het zoeken, maar ik vind atuopkg niet als up2date tooltje, maar als een package creator :( Waar moet ik wezen?[/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...