Ga naar inhoud

KDE-3.1 knoppen Printer - Control Center verdwenen


anoniem

Aanbevolen berichten

Na van een probleem in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=83021&sid=35662aa26c04538797fa89799c6a7fdf]deze topic[/url] kdebase-3.1 te hebben gecompileerd/geinstalleerd in Slackware Current. En de HP PSC 750 printer te hebben geinstalleerd in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=508771&highlight=#508771]deze topic[/url] Na het compileren/installeren van de rest van kde-3.1 (behalve kdebindings-3.1) kon er niet meer geprint worden, maar zijn ook in Control Center > peripherals > Printers > Administrator Mode de knoppen bovenaan Printer - Control Center verdwenen. Dus ook de knop om printers te kunnen toevoegen is verdwenen. :( Wat zou er bij het compileren/installeren misgegaan kunnen zijn dat deze knoppen bovenaan Printer - Control Center kan doen verdwijnen. Ik heb de rest van de kde-3.1 sources gecompileerd/geinstalleerd op deze wijze: [code:1:f664be7021] ./configure --prefix=/opt/kde make make install [/code:1:f664be7021] :roll:
Link naar reactie
[quote:74a8abe341="Marcel de Reus"]Kun je niet gewoon eerst CUPS selecteren en vervolgens met je rechtermuisknop in het witte gedeelte klikken? Dan zou de bovenste functie printer toevoegen moeten zijn.[/quote:74a8abe341] Hm, daar heb ik niet eens aan gedacht. Wegens een foutmelding had ik de al geinstalleerde print driver verwijderd. Jouw oplossing werkt idd, dank je. De Test Page kan weer worden geprint. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...