anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Delen Geplaatst: 1 februari 2003 Ik heb de nodige paketten verwijderd die ik waarschijnlijk niet had moeten verwijderen. Hoe kan ik dat ongedaan maken? Yast update werkt niet meer. Er staat me iets van bij dat je het systeem kunt herstellen bij het booten van de cd, maar ik kan het mis hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2003 Je hebt idd een systeemherstel, maar die is niet bedoeld om verwijderde pakketten opnieuw te installeren, maar om je systeem te herstellen ;) Je kunt met yast zelf de onderdelen opnieuw installeren vanaf cdrom, of ftp Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Bedankt Max, het probleem was echter dat Yast niet meer werkte en zonder Yast zag ik geen mogelijkheid de zaak te herstellen. Ik heb dus maar een nieuwe installatie gedaan. Evt tips blijven welkom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Yast werkte ook niet vanaf de prompt? Dan heb je idd flink gesloopt in de installatie :P Max Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2003 Ik denk het ja. Ik had me opgewonden over een aantal paketten in Yast die rood gemarkeerd waren. Ik had geprobeerd er een weg te halen en daarna weer te installeren. Ik had mazzel; het lukte. Bij het volgende pakket had ik dus geen mazzel meer! Yast werkte nog wel van de prompt. Maar daarna deed ie ook niet veel meer. Enfin, dat doe ik dus niet meer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2003 Rode pakketjes zijn volgens mij pakketten waarbij een update beschikbaar is. Kies dus voortaan voor de update optie, en niet voor het zomaar verwijderen ervan ;) Max Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen