Ga naar inhoud

Afspelen films via thuisnetwerk gestreamed naar mijn Bluray speler, Vista, lukt niet.


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb zowel geprobeerd via Twonky server en Windows Media de films te benaderen, met hetzelfde resultaat. Wat kan de oplossing zijn? Ik heb alle bestanden die ik wil afspelen gedeeld. Foto's en muziek speelt wel gewoon. Het gaat dus om video's, enkel de demovideo's die al standaard op de harde schijf van de laptop staan kunnen afgespeeld worden. De films staan op een externe harde schijf. Koppel ik deze aan mijn Sony BPD s790 blu ray speler gaat alles prima. Maar zodra ik wil streamen zie ik enkel mpeg formaten, het gaat om AVI, MKV en Mpeg4 films. Ik kan gewoon alles zien via de blu ray speler, maar enkel de films krijg ik de mededeling, bestand corrupt of wordt niet herkend. Nogmaals, bij de usb aansluiting gaat alles goed en zie ik ook de juiste extensies staan bij de films. Ligt dit aan Vista? Ik heb alle codecs op de laptop, kan dus de films op de laptop zelf ook afspelen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Great – I should ciartenly pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all the tabs and related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, site theme . a tones way for your client to communicate. Excellent task..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...