Ga naar inhoud

[Red Hat 7.3] Logitech scrollwheel mouse


Aanbevolen berichten

Ik vond een [url=http://bovendelft.xs4all.nl/linux/linux_tips.php]tip[/url] over het gebruik van een scrollwheel mouse onder Linux en zowaar ... het werkte perfect! (Ik gebruik een doodsimpele Logitech M-S69, waarop Compaq zijn logo heeft mogen plakken.) Toch heb ik een vraagje. Is het namelijk noodzakelijk dat je zowel /etc/X11/XF86Config als /etc/X11/XF86Config-4 aanpast? Dat voelt in ieder geval als ten dele overbodig (dubbel) werk.
Link naar reactie
[quote:2c15307176="djezzer"]In ieder geval in RH6.1 en RH7.2 moest ik de aanpassing doen in de XF86config-4 voordat de scroll van de muis werkte. Voor zover ik kan nagaan wordt de XF86config overgenomen van de XF86config-4 (correct me where I'm wrong). Lijkt mij dat dit ook is in RH7.3?![/quote:2c15307176] Een aanpassing alleen in XF86Config-4 in RH7.3 is inderdaad voldoende. XF86Config neemt het niet over, maar dat is ook niet nodig. :roll: Een andere mogelijkheid om een muis te configureren in RH7.3 is: mouseconfig :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...