Ga naar inhoud

Windows XP opstart problemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste, als ik de pc opstart kom ik bij het gedeelte waar ik wachtwoord ingeef, dan gegevens laden,... allemaal nog oké , maar dan komt men schermafbeelding maar met niets op(ook geen "balk" vanonder) de muis werkt nog en er komt geen zandloper naast hij start echter nog wel in veilige modus , maar kan hem niet naar een vorig punt zetten(bv. paar maand terug , toen hij nog perfect werkte) omdat er dus geen zijn opgeslagen blijkbaar. ik heb géén xp op cd staan ofzo hopelijk voldoende informatie om mee verder te kunnen? iemand ideetjes?
Link naar reactie
Ok, de balk kun je oproepen : druk tegelijk de windows toets en de R-toets is. dan verschijnt het vakje uitvoeren. type daar in: explorer Dan moet de startbalk weer komen. Herstart een keer.... en blijft ie dan staan? Neen, of je hebt een defecte desktop of mogelijk een infectie. Dat laatste? Plaats een bericht in de sectie beveiliging en vraag Abraham54 er naar te kijken. Dat 1e... als je echt geen herstelpunten meer hebt zit er niks anders op dan een reparatie of herinstallatie te doen. Eerst maar die balk en dan de e sectie beveiliging ...
Link naar reactie
[quote="andre@home"]Ok, de balk kun je oproepen : druk tegelijk de windows toets en de R-toets is. dan verschijnt het vakje uitvoeren. type daar in: explorer Dan moet de startbalk weer komen. Herstart een keer.... en blijft ie dan staan? Neen, of je hebt een defecte desktop of mogelijk een infectie. Dat laatste? Plaats een bericht in de sectie beveiliging en vraag Abraham54 er naar te kijken. Dat 1e... als je echt geen herstelpunten meer hebt zit er niks anders op dan een reparatie of herinstallatie te doen. Eerst maar die balk en dan de e sectie beveiliging ...[/quote] beste, alvast bedankt om te antwoorden, het oproepen van de balk werkte niet, en voor de andere 2 opties, hoe kan ik deze uitvoeren, voor de herinstallatie of reparatie -> ik heb geen cd ,is dit dan nog mogelijk ? mvg mippertje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...