Ga naar inhoud

D schijf, bestanden niet toegankelijk/toegang geweigerd


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn harde schijf bestaat uit een C en D partitie, op C staat windows xp en op D de bestanden. Nu heb ik op C windows xp opnieuw opgezet maar kan ik niet meer op de bestanden van de D partitie komen. Als ik dubbel klik op D zie ik de mappen wel maar als ik op een map klik dan krijg ik de melding D:\(naam map) niet toegankelijk. toegang geweigerd Bij eigenschappen van een map geeft die aan 0 bytes, maar de map is niet leeg (bij eigenschappen D: geeft die wel het aantal MB's aan) en als kenmerk geeft eigenschappen aan: alleen lezen (aangevinkt). Hoe kan ik nu weer op de D schijf (partitie) komen? (C en D zijn beide geformateerd als NTFS)
Link naar reactie
Bedankt, het is gelukt echter gedeeltelijk. Ik kan nu in de map komen op de D schijf (partitie) MAAR ik heb daar ook sub mappen in staan en deze geven hetzelfde probleem (niet toegankelijk) Moet ik al deze sub mappen allemaal appart toewijzen als eigenaar (dan hoef ik me voorlopig niet te vervelen) of is hier een andere manier voor, ik heb dat zo niet kunnen vinden. Kan je mij hier verder in helpen? alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...