Ga naar inhoud

Website terughalen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Een tijdje terug (2 weken geleden) heb ik mijn laptop laten herinstalleren met windows 7. Er stond veel rotzooi op en wou alles gewoon weer naar fabrieksstand. Bij deze herinstallatie heb ik geen back-up gemaakt en heb ik mij schijf geformateerd. Stom van mij, maar kan het niet meer terug draaien. Nou had ik op mijn C schijf een mapje met een gebouwde website van mij staan. Iemand enig idee of ik die nog terug kan krijgen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Hmmm, erg lastig, weinig kans helaas. Wat je kunt doen: Hang de harde schijf via een adapter in een desktop en laat er wat herstelprogramma's op los. Maar eerst : maak een image van jouw schijf met Acronis of Ghost zodat je zeker weet dat je wat je nu hebt later ook nog hebt... Herstelprogramma's: zoek even op het forum het is vaak langs geweest. Helaas overkomt het meer mensen.... Zelf heb ik goede ervaring met Get Data Back, er is een trial. http://www.getbackdata.net/recover-windows-data.html Dus je hoeft hem niet meteen te kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...