Ga naar inhoud

Windows reset ineens settings


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen. Mijn Windows 7 computer reset ineens alle desktop items na opnieuw opstarten en een full screen spel. Ook zijn alle map indelingen gereset. Waar ze normaal staan op "grote iconen" en "geschikt op datum" is het nu elke keer weer "lijst" "geschikt op naam". Ook wanneer ik niet opnieuw opstart, gewoon elke keer als ik een map open. Graag hoor ik ideeën over hoe dit op te lossen.
Link naar reactie
Bedankt. Maar ik kon ook alleen maar "standaardinstellingen herstellen" vinden. Dat werkte niet. Geen "hou-op-met-elke-keer-opnieuw-weergeven-als-lijst-en-sorteren-op- naam"-knop. Hoe kan ik dát fiksen? Geldt voor alle mappen. Ik selecteer elke keer opnieuw "grote pictogrammen, sorteren op datum", maar als je een seconde later weer terugkomt in diezelfde map (en alle andere mappen) staat 'ie weer op "lijst en naam".
Link naar reactie
Dat "toepassen" en "ok" verhaal is onderhand wel duidelijk. En voor als je het nog niet doorhad: dat heb ik continu gedaan, en 't werkt niet. Zou jij specifiek kunnen zijn over welke instellingen je het hebt? Want nogmaals, ik zie alleen "standaardinstellingen", er staat niks over "lijst-weergave" of "schikken op" enz.
Link naar reactie
wat betreft bureaubladpictogrammen: rechtsklik op bureaublad-persoonlijke voorkeuren-instellingen voor bureaubladpictogrammen. staat wellicht een vinkje dat themaas de instellingen mogen wijzigen? en overigens heb je het over mappen: waar ik naar verwijs zijn de instellingen in windows verkenner - organiseren - mapopties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...