Ga naar inhoud

Geïndexeerde locaties


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7. Ik ontdek op mijn C-schijf tweemaal een map met "Mijn documenten" Eén van beide ken ik heel nauwkeurig om ik die grotendeels zelf heb samengesteld. In de andere map vind ik o.a. een map "Zoekopdrachten" met daarin twee mappen: "Geïndexeerde locaties" en "Overal". Wanneer ik "Geindexeerde locaties open" zie ik onnoemelijk veel zaken staan en bovenaan in een geel balkje: Uw zoekopdrachten duren langer omdat het indexeren niet wordt uitgevoerd. Klik hier om het indexeren in te schakelen. Ook bij klikken op de map "Overal" krijg ik hetzelfde beeld. Heb "indexeren" NIET ingeschakeld omdat ik niet weet wat dit is. Ook de inhoud verwijderen lukt niet. Wat is dit in feite ? Is dit nodig en mag/kan dit verwijderd worden.
Link naar reactie
Als je veel moet zoeken naar bestanden indexeert Windows de indeling van de schijf, en slaat dat op in die map. Dan weet je OS wat waar staat en zullen zoekopdrachten sneller uitgevoerd worden....in theorie.Als die map nu heel groot wordt , vertraagd dat t zoekproces uiteindelijk. Bij mij staat t ook uit, weet meestal wel waar ik iets neerzet.....
Link naar reactie
Heb Windows Search in Services uitgeschakeld en ook het vinkje op "station C en onderliggende mappen" verwijderd zodat normaal gesproken niets meer wordt geïndexeerd. Ik gebruik Windows search toch niet De map "gïndexeerde locaties" opent niet meer. Maar de volgende map in Zoekopdrachten, "Overal" bevat nog steeds alle gegevens. Ik vind hier nog word nota's terug met datum 2001...wetende dat mijn computer maar pas in 2010 werd aangeschaft, begrijp ik hier geen sikkepit van... De nota in kwestie...vind ik ook niet terug inmijn klassering.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...