Ga naar inhoud

Kan Windows 7 niet updaten


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7 geeft een optionele update aan. Ik wil deze installeren maar dit lukt niet. Er wordt een foutmelding gegeven met foutcode 80246008. Dit opgezocht en dan kan het met de instelling zijn van de background intelligent transfer service(bits). Deze gezocht bij service maar tot mijn verbazing staat die er niet bij. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Indien die fix niet werkt, controleer in Services of onderstaande diensten op de juiste wijze zijn ingesteld: - Background Intelligent Transfer Server > Opstarttype=Automatisch - DCOM Process Server Launcher > Opstarttype=Automatisch - Remote Procedure Call (RPC) > Opstarttype=Automatisch - RPC Endpoint Mapper > Opstarttype=Automatisch - Windows Update > Opstarttype=Automatisch Indien je niet weet hoe in Services te geraken: [list:81b71afb34][*:81b71afb34] ga daarvoor naar Start - Uitvoeren: [*:81b71afb34] kopieer en plak hierin het volgende: [b:81b71afb34]services.msc[/b:81b71afb34] [*:81b71afb34] klik daarna op [b:81b71afb34]OK[/b:81b71afb34]. [list:81b71afb34][*:81b71afb34]Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken.[/list:u:81b71afb34][/list:u:81b71afb34]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...