Ga naar inhoud

[b]Ongewenste Update Windows XP[/b]


Aanbevolen berichten

Er is nogal wat mis met Windows updates onder Windows XP. Zijn verschillende KB nummers met name framework kb nummers die niet lukken met installeren onder Windows xp. Wat je moet doen is het kb nummer eventjes opschrijven welke iedere keer geïnstalleerd moet worden. Dan ga je daarna handmatig naar Windows updates via Internet Explorer, Extra Windows updates. Klik je op Aangepast gaat hij zoeken (kan soms wel eens lang duren bij Windows xp) en dan zoek je het kb nummer op. Nu klik je op het + voor het kb nummer en dan kan je op een vierkantje klikken met de tekst Deze update verbergen. Dan komt hij niet meer te voorschijn.
Link naar reactie
Oke Ronald dankzij jou tip kwam ik nog wat anders op het spoor n.l. Mijn virusscanner van McAfee heeft een z.g. Firewall en die heb ik uitgeschakeld. Daarna was het probleem voorbij[quote:5f9d88a2ab="rgh"]Er is nogal wat mis met Windows updates onder Windows XP. Zijn verschillende KB nummers met name framework kb nummers die niet lukken met installeren onder Windows xp. Wat je moet doen is het kb nummer eventjes opschrijven welke iedere keer geïnstalleerd moet worden. Dan ga je daarna handmatig naar Windows updates via Internet Explorer, Extra Windows updates. Klik je op Aangepast gaat hij zoeken (kan soms wel eens lang duren bij Windows xp) en dan zoek je het kb nummer op. Nu klik je op het + voor het kb nummer en dan kan je op een vierkantje klikken met de tekst Deze update verbergen. Dan komt hij niet meer te voorschijn.[/quote:5f9d88a2ab][color=darkred:5f9d88a2ab][/color:5f9d88a2ab][quote:5f9d88a2ab][/quote:5f9d88a2ab]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...