Ga naar inhoud

Computer met opstartproblemen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb al een lange tijd problemen met m'n computer wat betreft het opstarten ervan. Het probleem is dat 7/10 keer wanneer ik m'n pc opstart ik alleen het bureaublad te zien krijg, dus geen taakbalk of bureaublad pictogrammen, maar echt alleen m'n bureaubladachtergrond. Ctrl + alt + del werkt dan ook niet en hij doet hij gewoon helemaal niet meer. Wanneer ik m'n pc dan reset doet hij het soms wel en soms doet hij dan precies hetzelfde.. Ik heb het gefilmd en op youtube gezet, jullie kunnen het hier zijn; - [url]http://www.youtube.com/watch?v=BIlwGvtp2ZU[/url] Ik zou graag willen horen waar het aan kan liggen. Ik heb al geprobeerd Windows 7 opnieuw te installeren maar dat hielp niet echt.. Dit zijn mijn specs: - Windows 7 Professional 64 bit - Kingston ValueRam 2 x 2GB (geheugen) - Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB (harde schijf) - Corsair Builder Series CX500 500W (voeding) - ASRock 870 Extreme 3 (Moederbord) - Club 3D Radeon HD 6850 1GB (Videokaart) - AMD Phenom II X2 555 3.2 GHZ (CPU) Bedankt voor het lezen / beantwoorden!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...