Ga naar inhoud

Excel kopieert waarde ipv formule


Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik een probleem met Excel 2007. Als ik een cel waar een formule in staat wik kopieeren dan kopieert hij de waarde in de cel maar niet de formule. Zal ongetwijfeld ergens een instelling zijn maar weet niet waar ik het kan vinden. Als ik op plakken speciaal klik dan zie ik alleen maar plakken als unicode of text staan. Hoe los ik dit op? :? Ben er inmiddels achter dat het iets met het klembord te maken heeft. Als ik die namelijk oproep en eerst helemaal leeg maak en dan de kopieer en plak actie doe dan worden de formules wel netjes gekopieerd. Is dus blijkbaar een instelling van het klembord.
Link naar reactie
[quote:79671b51c2="gerben3"]Als ik op plakken speciaal klik dan zie ik alleen maar plakken als unicode of text staan.[/quote:79671b51c2] Ad-on in Excel; Internet Explorer; Firefox ¿¿¿ [url=http://superuser.com/questions/405168/missing-paste-special-options-in-excel-2010][img:79671b51c2]http://i39.tinypic.com/243g2v7.png[/img:79671b51c2][/url] <- Klikerdeklik
Link naar reactie
In Office 2000 heb ik sinds kort hetzelfde probleem. Soms wil excel alleen maar waarden plakken, geen formules. In Word gebeurt iets vergelijkbaars : tekst wordt zonder opmaak gekopieerd. Er achter gekomen dat dit voorkomt nadat ik iets van een internet pagina heb gekopieerd. Dat wordt alleen maar als platte tekst geplakt. Ik heb office al opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ik werk met Internet Explorer 8.0. Zou het daaraan kunnen liggen? Heeft iemand wellicht een zinvolle suggestie, want het is om gek van te worden :cry:
Link naar reactie
Om te beginnen welkom in het forum, echter om botsingen met [b:3c8cda9d3a]TS[/b:3c8cda9d3a] ([b:3c8cda9d3a]T[/b:3c8cda9d3a]opic [b:3c8cda9d3a]S[/b:3c8cda9d3a]tarter) te voorkomen is het handiger een eigen onderwerp te starten zodat reacties niet door elkaar gaan lopen. Praktisch is dan wel een link naar dit onderwerp te plaatsen, zodat duidelijk is welke tips en handelingen reeds uitgevoerd zijn. Geef relevante info als feedback en vermeld minimaal je Windows versie. Dus...... hebben de vorige reactie(s) iets opgeleverd? Werkt het "Klembord" ten tijden van het probleem wel? Start -> Uitvoeren -> [b:3c8cda9d3a]clipbrd[/b:3c8cda9d3a] -> OK Plak iets in Notepad Virtualbox draaien die "Klembord" reserveert? Een tweak- of opschoonprogramma draaien die het "Klembord" schoont. IOBIT - Advanced System Care of ander? Ook gelezen om [b:3c8cda9d3a]rdpclip.exe[/b:3c8cda9d3a] te stoppen in "Taakbeheer". http://www.processlibrary.com/directory/files/rdpclip/25310/
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hallo Allemaal, Als reaktie op het bericht dat EXEL de formules niet meer kopieert en je geen plakken speciaal meer kunt gebruiken waarbij je kunt keizen tussen waarde of formule, heb ik de volgende oplossing: Bij windows update de update voor je officepakket kontroleren en die 1e veiligheitsupdate voor je exel er gewoon uitgooien. Zonder nieuw op te starten werkte dit bij mij. Ik hoop dat alle anderen dit ook gaan doen en dat mijn bijdrage bij iedereen tot de oplossing voert. Mvg, Pieter W
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...