Ga naar inhoud

Welkom in windows 7 ben ik zat


anoniem

Aanbevolen berichten

Telkens als mijn Pc start onder win 7 64 bit verschijnt er een klein schermpje met mijn naam. Ik moet daarna steeds een toets indrukken om het systeem verder te laten starten. Ik ben de enige gebruiker als administrator. Weet iemand een oplossing om dat te laten verdwijnen. Ik heb me al rot gezocht, maar kan nergens iets vinden. Wie wel= en bedankt alvast
Link naar reactie
Het verhaal van Passer klopt niet helemaal. Maar ook op deze website kom je [url=http://computertotaal.nl/software/20964-windows-7-aanmeldscherm-overslaan.html]de oplossing[/url] tegen. Vooropgesteld dat dat hetgeen is dat je bedoelt.... Overigens kloppen de instellingen blijkbaar ook niet altijd met de werkelijkheid: op mijn ene Win7 systeem staat het vinkje er wel, op de andere niet. Toch krijg ik in beide gevallen geen gebruikerskeuzevenster.
Link naar reactie
[quote:69fee509ab="Passer"]Dat ander draadje ging over XP - hier gaat het over de 7 ...[/quote:69fee509ab] I know. Maar het ging om de opdracht: Ook in XP is het "control passwords2", dus met de "2" erachter... :wink: En dat geldt idem in 7; zonder die "2" kom je in accountcontrol. Blijft de absurditeit dat-ie in sommige gevallen "met vinkje" het gebruikersaanmeldscherm ook over slaat.... :o Mogelijk als gevolg van een uitgeschakelde UAC.....?
Link naar reactie
Een aantal gevallen zijn een gevolg van "Microsoft logica".... :? :? Bill heeft, ik denk zo'n jaar of tien geleden, eens gezegd dat een probleemloos systeem nog wel tien jaar op zich zou laten wachten. Ik heb eerder een idee dat we dit nooit gaan meemaken.... Windows 8 ligt over een tijdje op de plank terwijl 7 nog best wel het nodige aan bugs bevat. Maar blijkbaar is dat van ondergeschikt belang en te duur om daar tijd in te stoppen. :(
Link naar reactie
[quote:bc105b48b1="Hans.Vosman"]Normaliter zou ik dit via gebruikersaccounts (in configuratiescherm) rechtzetten.[/quote:bc105b48b1] Je doelt op "control passwords". En daar kun je die optie bij mijn weten niet instellen. En moet je toch bij "control passwords2" zijn, zoals [url=http://computertotaal.nl/software/20964-windows-7-aanmeldscherm-overslaan.html]dit artikel[/url] dan ook aangeeft....
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...