Ga naar inhoud

Hitmanpro.alert of Trusteer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Twee gratis standalone extra's voor mijn PC. Welke is beter; Hitmanpro.alert of Trusteer Rapport? Internetbankieren is voor mij erg belangrijk om veilig te doen. Normaal staat Avast 7 free erop (en op andere pc, met Avast webschild uit, ook AVG Linkscanner). Zou dit problemen geven? Iemand die al een combinatie van beiden heeft? Of moet ik dan gewoon het proces toevoegen aan uitzonderingen van de AV. En is trusteer alleen voor ING, want wij hebben Rabo en ABN. Bij voorbaat dank. P.S. Iemand ook een mening over Sitecom Cloud Security? Is het het waard? EDIT: Heb op andere PC HItman.pro even geprobeerd. Scant wel gratis maar om te verwijderen moet je een productsleutel aanschaffen.
Link naar reactie
Trusteer werkt alleen met die banken die dat geregeld hebben met Trusteer. Dus voor Rabo en ABN-AMRO werkt Trusteer niet. Dus dan is dat HitmanPro-tool voor jou interessant! Ik neem overigens aan dat Revo UninstallerPro Hitman weer kan verwijderen! Wel slordig van van die softwaremaker dat het tool niet normaal gedeïnstalleerd kan worden. Die Sitecom Cloud Security komt met de nieuwste routers van Sitecom mee. Of het waarmaakt wat het beweert: beveiliging van jouw netwerk tegen hackers zal denk ik nog moeten blijken! Het tool kan wel gedeïnstalleerd worden, maar de bedreigingen die het vindt niet zonder productsleutel tenzij je een 30 dagen trial activeert. Het programma werkt me wel dusdanig op de zenuwen. Eerste keer na installatie vond ie een aantal bedreigingen en deze heb ik netjes laten verwijderen. Toch blijft hij elke browsersessie daarna maar melden dat er bedreigingen zijn. Meestal gewoon cookies. Erg irritant, blijf maar laten scannen en verwijderen maar het komt terug. Iemand nog meer ervaringen? En moet ik een uitzondering aan AVast toevoegen zodat er geen conflicten zijn? Hoe doe ik dat? Exe. toevoegen of ander bestand? En sitecom cloud security heb ik al, alleen de trial loopt binnenkort af. Hij heeft maar 3x een site geblokkeerd, die alle drie gewoon veilig bleken te zijn. Alleen misschien toch handig voor iPad, iPhone en dergelijke op mijn netwerk?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
HitmanPro.Alert geïnstalleerd op Windows 64-bit PC, maar ik heb er spijt van. Meestal geeft een groen schildje aan dat er geen bedreigingen zijn gevonden in de webbrowser die ik op dat moment opstart. Maar vaak ook komt er een bedreigend zwart veld met de mededeling dat de webbrowser (de laatste versies van Explorer, Chrome of Firefox) is geïnfecteerd. Dat is telkens weer schrikken. Je kan dan op een Download knop drukken om met HitmanPro te gaan scannen, maar als de 100% download is voltoois, gebeurt er verder niets. Van gedownloade software na deze procedure is geen spoor terug te vinden. Als ik dan met mijn F-Secure beschermingssoftware een volledige scan uitvoer (dat duurt wel een hele tijd) wordt er - gelukkig - NOOIT iets aan infecties gevonden. Nogal frustrerend allemaal! Daarom geprobeerd HitmanPro.Alert van mijn PC te verwijderen. Revo Uninstaller ziet geen installatie, dus kan niets beginnen. Een zoekactie levert drie bestanden hmpalert.* op, maar ook die zijn niet, ook niet met Unlocker te verwijderen. Nergens is te vinden hoe ik van die installatie af kan komen. Tenslotte de website van HitmanPro via een contactformulier gevraagd hoe dit te doen. Tot op heden geen antwoord gekregen. Niet fijn allemaal. Heeft iemand een werkende oplossing?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...