Ga naar inhoud

Hoe verwijder ik regel in Davi-account 2000?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Davi-account 2000 en bij het onderdeel rapporten staat er op het scherm en ook als het uitgeprint is een irritante regel: "De euro bedragen zijn in de administratie verwerkt. Alle gulden bedragen zijn indicatief en berekend tegen een conversiekoers van 2,20371." Deze regel is met geen mogelijkheid weg te krijgen. Bij de eigenschappen kan je vanalles uitvinken wat hij niet of wel mee moet printen, maar dat helpt niet. Alleen als je alles uitvinkt is het weg, maarja ik wil wel graag de naam van de boekhouding, periode, datum enz op de rapporten hebben. Aangezien Davilex dit pakket niet meer ondersteunt is het geen oplossing om het aan hun te vragen. :evil: Tijdens de zoektocht op internet is er niks te vinden, ja 1 topic in een nationaal computer forum, maar daar staat geen oplossing, alleen iemand met dezelfde vraag. :( wie weet het toevallig?
Link naar reactie
Ik heb een legale versie, maar er is geen ondersteuning meer op dat pakket van Davilex. MAW; ze hebben dat pakket uitgebracht rond het jaar 2000, vandaar die conversie met de euro, maar ze hebben er blijkbaar niet aan gedacht dat er mensen zijn die het langer willen gebruiken. En dan zonder die irritante regel erin gebakken.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...