Ga naar inhoud

Windows Live Email en netwerk schijf


anoniem

Aanbevolen berichten

Zoals de naam al aangeeft is het Windows live mail wat wil zeggen dat je de berichten online leest en er worden geen berichten op je pc opgeslagen, de berichtkoppen staan wel in cache maar apart opslaan zal denk ik niet werken. Het fijne van dit programma is dat alle contactpersonen van je online contacten automatisch gebruikt worden. Ook de agenda is altijd up to date op deze manier, als je webbased inlogt dan kun je ook afspraken maken die thuis of waar dan ook te lezen zijn. Dus een netwerkschijf instellen zou niet nodig zijn mits je hetzelfde account gebruikt op elke computer. Het is een eerste aanzet van Microsoft van een serie diensten cloud based, via het internet te gebruiken. Voordeel is dat als je systeemcrasht je geen berichten kwijt raakt en snel weer alles beschikbaar hebt als het programma weer actief is, online uitlezen kan dan ook nog natuurlijk!
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Alleen gebruik ik Windows Live met een pop box, en dus niet met een hotmail account. De berichten worden dus wel op een schijf opgeslagen, en deze map is dus ook te wijzigen in Windows Live Email. Daarom was mijn vraag of iemand ervaring ermee heeft om deze map op een netwerk lokatie te zetten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...