Ga naar inhoud

Opeens allerlei configuaratiebestandjes door mappen


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik startte vanochtend mijn computer op, en toen stonden op het bureaublad, in mijn mappen (documenten, afbeeldingen, bureaublad enz.) opeens allerlei tekstbestanden met namen als: a. NTUSER.DAT{3a539871-6a70-11db-887c- d362bd253390}.TMContainer00000000000000000001 b. Thumbs c .Picasa. en dergelijke. Heeft iemand een idee hoe dit kan, of dit belangrijke bestanden zijn en hoe ik ze weg kan halen. Ik voeg een voorbeeld van de inhoud van zo'n bestandje toe. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat mijn virusscanner (Norton 360) de hele tijd back-ups wil maken van mijn bestanden. En misschien belangrijk om te vermelden is dat ik de waarschuwing dat het systeembestanden zijn krijg als ik sommige probeer te verwijderen. Alvast bedankt, groetjes Mayke vb. van tekst die in zo'n bestandje staat [.ShellClassInfo] LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21779 InfoTip=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-12688 IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-113 IconFile=%SystemRoot%\system32\shell32.dll IconIndex=-236 [LocalizedFileNames] Sample Pictures.lnk=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21805
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...