Ga naar inhoud

Hoe formateer ik mijn Medion pc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Een recovery CD is ervoor gemaakt om de PC terug te brengen naar de staat waarin hij verkeerde toen je hem kocht. Als je dus de recovery CD gebruikt om de PC opnieuw te installeren worden ook meteen alle drivers voor de PC geinstalleerd, maar ook alle (misschien overbodige) software... Je kan ook met de Windows CD opstarten, de boel formatteren en opnieuw installeren. Hierna gebruik je de recovery CD om de drivers te installeren. Let er wel op dat je eventuele data veilig stelt.
Link naar reactie
Ik zou wel oppassen, Wat de een met 'schoonmaken' bedoeld , is nog niet wat de ander onder 'schoonmaken' verstaat. Als ik mijn PC schoonmaak dan bedoel ik dat ik met Ccleaner caches, prullenbakken, tiidelijke bestanden etc. verwijder, overbodige software deinstalleer en de boel defragmenteer :) Als het toch formatteren moet zijn, dan gebruik ik altijd GParted: http://gparted.sourceforge.net/ Ik vind het een geweldig ding. Eigenlijk is het een uitgekleedde Linux distributie. Gewoon downloaden, op een schijfje branden, en de PC daarmee opstarten. Als het eenmaal is opgestart kom je op een soort desktop met allerhande handige tooltjes. En daar kun je naar hartelust formatteren en partitioneren.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...