Ga naar inhoud

Heb ik een videokaart upgrade nodig?


anoniem

Aanbevolen berichten

Specs: Scherm: Neovo 21'' 'vierkant' scherm. CPU: I7 860 2.8Ghz GPU: nVidia Geforce GTX260 786 mb (meen ik) RAM: 8 GB SSD: Intel 330 Series 120GB Even een vraagje van mijn moeder: Heeft het voor mij zin om een betere videokaart aan te schaffen? Voor betere prestaties tijdens het videobewerken? Nu ik weer: Ze twijfelt dus of ze er goed aan doet om een nieuwe kaart te kopen. Ze maakt best wel vaak een film. Het is zegmaar net iets meer dan een hobby.
Link naar reactie
Een videokaart heeft niks met videobewerken te maken. Het encoden van video gebeurt volledig in de processor. Als het om HD bewerken gaat, kan het wel zin hebben er wat geheugen bij te zetten, bijvoorbeeld 16GB totaal. Een videokaart heeft meer met gamen/spellen op je PC spelen te maken als met videobewerking. Ik zou als ik jou was sowieso voor 32GB RAM gaan (al helemaal wanneer je met Premiere of Aftereffects aan de slag gaat;-)
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ergens denk ik dat Microsoft ook wel het e.e.a. in petto hebben. Die gaat niet stlches een update doen van hun Xbox 360 hoor. Ik hoorde laatst iemand roepen dat ie alles van Windows gaat nemen; een nieuwe PC met Windows 8, een Windows Phone en een nieuwe Xbox 720 (of hoe die ook gaat heten). Hij denk dat alles met elkaar gaat communiceren. Een beetje als wat Apple met hun iMacs, iPads, iPhone, OS X en iOS 6 doet en met iCloud. En omdat Microsoft dat gaat doen, alles met elkaar laten communiceren, denk dat ik Sony met de PS4 op dat gebied minder zal presteren.[] Reply:januari 25th, 2013 at 14:43stierenschijt. Het gaat om het gamen en de games. Niet of de apparaten met elkaar kunnen communiceren. Who gives a shit about that?[] Reply:januari 25th, 2013 at 15:59Groot percentage van Amerika [] Reply:januari 25th, 2013 at 18:00ch amerikanen zijn debiel[] Reply:januari 25th, 2013 at 15:58Games staan voorop, maar het onderling communiceren vind ik juist wel goed. Dus niet meteen lopen zagen, Muppet, want ik zie er namelijk alleen maar voordelen in. Als ik naar mijn Mac, MacBook Air, Apple TV en iPhone kijk, dan vind ik het heerlijk hoe alles met elkaar communiceert, en hoe goed het allemaal werkt.Ik denk dat MS er goed aan doet. *eikel*[] Reply:januari 25th, 2013 at 17:56Zucht ik wil gewoon games spelen.. De rest boeit me niet, kijk dat je het fijn vind van je apple producten dat kunnen snap ik volkomen. Als je dan toch allemaal apple producten koop tis het wel zo fijn dat het wat nuttigs doet, maar met de next gens nee sorry. OVERBODIG[] Reply:januari 26th, 2013 at 11:57je hebt gelijk waarschijnlijk ga je bepaalde games kunnen STREAMEN op je tablet etc..Maar hoe weet jij dat in de toekomst sony dezelfde technologie toepast op de ps4Ze hebben de VITA al met remote-play is alleen kwestie van TIJDHardware bestaat al en elk bedrijf doet hetzelfde als het bij de concurrentie goed gaat.[]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...