Ga naar inhoud

Waarom geeft stuurprogramma van Teredo adapter problemen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 7. Zie in apparatenbeheer naast "Microsoft Teredo tunneling adapter" een geel driehoekje met uitroepingsteken staan. In apparaten en printers staat op de laptopafbeelding eveneens een hetzelfde teken er wordt aangeduid dat een probleemoplossing is vereist. Probleem oplossen geeft hetvolgende: "Er is een probleem met het stuurprogramma van de Microsoft Teredo tunneling adapter. Tijdens het opnieuw installeren van het stuurprogramma zie ik dit resultaat: 1. probleem met het stuurprogramma NIET opgelost. 2. Microsoft virtual Wifi miniport-adapter is uitgeschakeld (opgelost). In de status van mijn netwerkverbinding staat: IPv4: internet IPv6: geen netwerktoegang. Het geeft de indruk dat het stuurprogramma het probleem veroorzaakt. Iets aan te doen ? Dat geel driehoekje heeft daar altijd gestaan... Heb op het forum al diverse IPv4 en IPv6 berichten gelezen, maar ben op dit ogenblik niet slimmer geworden.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...
Ik weet niet of uw probleem inmiddels is opgelost, maar de oplossing is heel eenvoudig. Download utorrent (gratis versie) . Installeer het programma. Tijdens de installatie ziet utorrent dat de IPv6 niet is geïnstalleerd. Klik op OK en de driver wordt alsnog nageïnstalleerd. Simpeler kan het haast niet. Succes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...