Ga naar inhoud

Wat kan ik doen aan 403 FORBIDDEN melding?


anoniem

Aanbevolen berichten

Tijdens het surfen op het net krijg ik regelmatig het bericht "Forbidden, You were denied access because: Access denied bij access control list" ik krijg vervolgens geen pagina meer geopend. Alleen opnieuw opstarten van mijn PC heeft dan succes. Wat kan ik daar aan doen ? oja : Win 98 IE 5.5 Netwerk met 3 PC's winroute, zonealarm. Andere pc's op mijn thuisnetwerkje hebben er geen last van.
Link naar reactie
GA naar extra--internet-opties tabblad beveiliging en klik op standaardniveau, vervolgens tabblad Programma's en klik op webinstellingen herstellen, vervolgens tabblad geanvanceerd en klik op standaard instellingen herstellen en als je toch in internet-opties zit verwijder je temp-internetbestanden in tabblad algemeen. In c:windowstemp alles verwijderen. Wellicht moet je ZoneAlarm ook uitzetten.
Link naar reactie
Er zijn diverse mogelijkheden: 1. De verbinding met internet is weggevallen (oude versies van Windows/IE zijn hier vatbaar voor, zie http://support.microsoft.com/kb/316699) 2. Zonealarm ligt dwars, controleer de instellingen daar 3. Zonealarm conflicteert met Winroute Even terzijde: Windows 98 en IE 5.5 is allebei wel héél oud en worden al jaren niet meer ondersteund. Ik adviseer je ten zeerste om te updaten of -indien niet mogelijk wegens kosten- een Linux distributie te installeren die wel up to date is.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...