Ga naar inhoud

Beeld en geluid lopen niet synchroon op mijn tv, hoe los ik het op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een philps tv type nr 32pfl4606h. mijn kpnbox loopt met een gewone hdmi kabel naar mijn tv. ik heb interactieve tv van kpn. vanaf mijn experiabox loopt het via een ethernetkabel naar de ontvanger. en via digitale ontvanger hdmi naar mijn tv. Mijn homecinema set is via scart aangesloten. homecinema set is jvc sp thr1, maar beeld en geluid lopen niet samen. Hoe los ik dit op?
Link naar reactie
De Motorola tv ontvanger is de basis van zowel beeld als het geluid. Met de HDMI kabel breng je beeld over naar je tv en het geluid breng je via de optische kabel over naar de Homecinema set die het op zijn beurt weer aan de boxen door geeft. Als je met de Philips afstandsbediening van je tv op Adjust drukt dan kom je ook "luidsprekers" tegen als je daar op drukt dan kun je kiezen tussen de tv luidsprekers en de versterker (de JVC set). Je zou ook nog kunnen proberen om de bovenste scart aansluiting met een kabel op de scart van de JVC aan te sluiten. Op dit moment weet ik nog niet of de JVC meerdere scart aansluitingen heeft en welke je moet gebruiken maar als dat zo is staat er bij die aansluitingen meestal wel waar voor die bestemd is. Maar de kwaliteit van scart is veel minder dan de optische aansluiting.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
We saw you play at Skek in Amsterdam last Weekend. We were a little under the iuncnefle and found it quite amazing, but now that I'm not high (actually rather a little bblowab) and I listen to it again, I still find it pretty good! I've heard each song only once before but still remember them.I wish I could see those lips (?) everyone seems to be excited about
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...