Ga naar inhoud

Tips voor smartwatch/smartband voor sporten


Ga naar oplossing Opgelost door Kevin92,

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goedwerkende sporthorloge/band, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben niet van plan om de smartwatch of smartband 24/7 te dragen, maar enkel tijdens het sporten zoals hardlopen of tennissen om mijn hartslag te kunnen meten.  wat ik weer kan connecten met mijn iphone.

Ik ben daarom dus op zoek naar een goed product voor een scherpe prijs en niet alle toeters en bellen qua functionaliteiten hoeven er op te zitten. Ik heb zelf negatieve ervaringen met Chinese rommel. Dat was goedkoop, maar functioneerde niet naar behoren.

Heeft iemand de juiste tip voor mij?

Link naar reactie

Hoi Kevin,

Als je van plan bent om de band/horloge echt alleen tijdens het sporten te gebruiken en puur als hartslag meter, dan is het handig om dit artikel even door te nemen. Daar worden een aantal mogelijkheden en tips besproken. Je kunt natuurlijk ook op onze productpagina kijken. En kijk dan vooral even naar de reviews die andere gebruikers hebben gegeven.

Heb je hier wat aan?

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Prima keuze, een Garmin. Ik heb er lang geleden ook een gehad. Fijne app die alles goed laat zien. Hartslagfunctie is wel altijd een dingetje aan de pols. Een hartslagband over de borst zou beter zijn. De artsen vertrouwen het nog steeds niet. 

De GPS functie is altijd handig. Mijn Fitbit Versa 2 haalt de GPS van de telefoon. Dat gaat bij mij erg goed, maar ik weet dat het bij sommige mensen niet tof loopt. 

  • Thanks 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...