Ga naar inhoud

Foutcode resetten


Ga naar oplossing Opgelost door Kanela,

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een siemens WMN16T3471 iq 500 wasmachine met aquastop. Ik had een foutcode nr e18 Toen onder het filter schoongemaakt. Maar ondanks de handdoeken stroomde er toch te veel water in de bak waar de wasmachine instaat. Dus toen e18 was opgelost… had ik code e23 De aquastop dus. Nu heb ik onder de machine alles drooggemaakt en de machine aan de voorkant even op blokjes gezet zodat alles goed kan drogen. Is dit voldoende.?nachtje drogen? Zo ja… morgen wil ik de machine dan proberen te resetten. Maar kom verschillende reset methodes tegen…. Met zoeken hier kom ik er niet uit. Wie kan me helpen?
Link naar reactie
  • Oplossing
Het is me gelukt…. Zonder reset. Ik had overal gelezen dat e23 gereset moest worden. Maar hier niet dus. Stekker eruit. Naar achter gekanteld. 2 blokjes eronder. Goed droog gemaakt. Nachtje laten drogen. En vanmorgen dacht ik dat ik een reset wou gaan proberen. Was welliswaar van een andere siemens. Maar…. Hij deed het gewoon.
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...