Ga naar inhoud

Whirlpool Texas 1400


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb sinds kort een Whirlpool Texas 1400 in gebruik. Nu valt ie af en toe in een storing. De laatste keer was bij een 95 graden programma (die draaide ik om de machine intern schoon te maken). Het lijkt alsof de machine met dat programma het spoelen en centrifugeren niet afmaakt. De 6h, 9h en 12h geven een continu groen lichtje. Het sleuteltje brandt continu rood en de aan/uit knippert. Ik heb net voor dit 95 programma wel gewoon een 40 graden programma volledig kunnen draaien zonder storing. Kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sorry, er zijn problemen met het forum, ik weet niet of je mijn antwoord ook te zien krijgt. Foutcode F07 > motor probleem. Bijna altijd versleten koolborstels. Controleer de lengte hiervan, indien korter dan 15 mm dan deze op voorhand vervangen. Is dit niet het geval dan de bedienings module uit elkaar halen. Hier zitten 3 of 4 relais in. Controleer de soldeer verbindingen hiervan.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...