Ga naar inhoud

Siemens Siwamat XLP 1640


Aanbevolen berichten

Beste lezer, Mijn wasmachine is er gister ineens mee opgehouden tijdens begin van een normaal 40 graden programma. De machine doet helemaal niks meer wanneer ik hem inschakel, geen beeld en geen geluiden. Ik heb het stopcontact al gecheckt, die geeft gewoon stroom. Ik heb de kap gedemonteerd om te kijken of er niet toevallig iets is losgetrild. Ik heb foto's gemaakt van de situatie maar het lukt me niet deze up te loaden dus ik zal het zo duidelijk mogelijk omschrijven. Ik heb niet bijzonder veel verstand van elektra dus kan zijn dat ik het eea verkeerd benoem, maar dit is wat ik tegen kwam: - Een connector met 2 bruine snoeren hangt los aan de linkerachterzijde, ik zie alleen nergens een plek om deze op aan te sluiten binnen het bereik van de snoeren. Op dezelfde plek zit wel gewoon een andere connector netjes aangesloten. - Vanaf de links achter aan de onderkant komt een zwarte buigbare elektrabuis naar boven echter gaat deze nergens heen en er lijken ook geen snoeren doorheen te lopen Verder zie ik geen bijzonderheden op het eerste gezicht, alles lijkt nog normaal aangesloten en ik zie geen directe sporen dat er iets is doorgebrand. Ik heb helaas geen spanningsmeter om te kijken of de 'computer' nog wel gewoon stroom krijgt. Heeft er iemand ervaring met dit probleem of eventuele suggesties wat ik het beste kan doen voordat ik de machine volledig afschrijf? Hoor graag van iemand! Met vriendelijke groet, Nick Wagenaar
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...