Ga naar inhoud

electrolux ewf12070w stopt na aanzetten programma


Aanbevolen berichten

goedendag, ik heb vandaag de trommel lagers vervangen van mijn wasmachine, verder niks spannends gedaan met bekabeling oid. alleen stekker van deurslot schakelaar los gehad maar die kan ook maar op 1 manier weer terug vast. nou heb ik na alles terug geschroefd te hebben het probleem dat hij na het aangaan even de afvoerpomp laat draaien en daarna stopt. na startknop + extra spoelen in te drukken krijg ik foutcode 3x rood 1x groen. daarna blijft groene knop constant knipperen. ik heb na terug montage van alles even via hoofdwas 2L water erin gegooid zoals beschreven stond in handleiding boekje. wat kan dit nu betekenen?? Betreft een Electroluc Intuition EWF12070W met prod nr 91490441500 Mvg Roy vd Donk
Link naar reactie
goedenavond, net nog op forum e.e.a gezocht en kwam met knippercode vertalen op E31 uit. druksensor zou dat zijn. net nog snel even gekeken, bleek stekkertje vanaf de sensor op de printplaat wel op de print te zitten maar niet goed genoeg aangedrukt. wellicht met bedieninspaneel optillen dat ie net is los gekomen. hij werkt in ieder geval weer! Mvg Roy
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...