Ga naar inhoud

AEG Lavamat L9FENS96


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb sinds zaterdag een AEG L9FENS96. Deze heeft een soort timerfuctie, die mij niet helemaal duidelijk is. Ik had hem gisteravond met een tijdsuitstel van 10 uren ingesteld, half met de verwachting, dat hij dus 10 uren later klaar zou zijn, half met de verwachting, dat hij na afloop van 10 uren zou beginnen. Nou, helaas, geen van beide. Vanmorgen stond hij bij tijd op 0, maar begon alsnog niet (en was ook niet klaar). Hij stond **NIET** op pauze. Kan iemand dit uitleggen? Had ik nog iets anders moeten doen dan wat er in het boekje beschreven staat? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Uit de gebruiksaanwijzing: 13.6 Een programma starten met een uitgestelde start 1. Druk hier herhaaldelijk op totdat het display de gewenste uitsteltijd weergeeft. Het controlelampje gaat branden. 2. Druk op de knop Start/Pauze. Het aftellen van de uitgestelde start wordt op het display weergegeven. Als het aftelproces voltooid is, wordt het programma gestart. Dus hij moet starten op het tijdstip "nu" plus de ingestelde vertraging. Probeer het nog eens met bv 10 minuten als vertraging.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...