Ga naar inhoud

Raar geluid, advies gevraagd


Aanbevolen berichten

Beste Harry, Zou je mij van advies willen voorzien. Ik heb een Samsung wasmachine Wf0804Y8E. Deze maakt bij centrifugeren ontzettend veel lawaai, maar doet het wel. De trommel Lijkt naar voren gekanteld, kan deze wel makkelijk ronddraaien,maar schuurt dan aan de onderkant achterin. Ik twijfel om deze zelf te maken, en zo ja, wat heb ik dan nodig. Of om gelijk maar een nieuwe te kopen. ( wat ik eigenlijk zonde vind, omdat deze het gewoon nog doet)
Link naar reactie
Mag ik het volledige type nummer uit de deurrand, er staat ook nog iets achter de / Er zijn 12 varianten van deze machine... Hangt de trommel scheef of de kuip. Bovenblad er af, dan zie je direct of de kuip zelf ook scheef hangt. Indien kuip recht en trommel scheef: einde machine. Dan zijn of de lagers zwaar versleten of uit de kuip gescheurd, of is het trommel kruis los of krom. Bij de laatste 2 gevallen zal de trommel als een ei draaien.
Link naar reactie
Hoi Harry, Bedankt voor je reactie. We hebben de machine geopend en kruis was gebroken idd. Nieuwe wasmachine aangeschaft, LG deze keer. Tot mn verbazing tikt deze tijdens het centrifugeren. Duidelijk hoorbaar bij langzamer draaien en wat minder hoorbaar als deze op volle toeren draait. Dit is toch niet "normaal" bij een nieuw apparaat. Transportbouten uiteraard netjes verwijderd en apparaat staat stabiel.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...