Ga naar inhoud

Miele 733


Ga naar oplossing Opgelost door Louis-Tolsma,

Aanbevolen berichten

Lijkt er wel op. Snap niet waarom maar doe er navraag over. Mijn laatste antwoord was: vervangen het nu aanwezige 2 x 110V / 1 x 230V door de 3 x 230V versie van een normale W733. [url]https://www.europart.nl/universeel-inlaatventiel-1678013-3x-f115-90gr-miele-wasmachine-00074061[/url] Het aquastop ventiel kun je dan overbruggen. Noteer wel hoe alle stekkers en slangen zitten ....
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Harry, als ik nog even lastig mag zijn: kan ik het ventiel ook doormeten of door laten meten? Heb er een hekel aan iets te vervangen dat toch nog goed is. Hoe kan ik controleren of dit idd een 110 volt is (staat dat op de label?)? Ik zou het liefst eerst het waterslot doorverbinden om te kijken of dit al of niet de boosdoener is. Als ik het nieuwe ventiel dan toch bestel: weet je zeker dat deze link het goede ventiel is? Kan het op de site niet zien of het 110V of 220V is.
Link naar reactie
Doorverbinden kan alleen als je de inlaat ventiel combinatie die jij nu het (2x110V en 1x230V) vervangt door een basis combinatie van 3x230V. De door jou gevonden versie is de zelfde als de goedkoopste van Europart alleen hadden zij die niet op voorraad. Kijk maar naar het lange onderdeel nummer. Is een gok van max € 25 en een half uurtje werk.
  • Like 1
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...