Ga naar inhoud

Koolborstels vervangen Bosch WAQ28460NL


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, wie kan mij vertellen waar ik de koolborstels kan vinden om deze te vervangen. Heb al nieuwe in huis. Ik heb zij en onder aanzicht op de motor. Ik kan echter geen borstels zien. Moet de gehele motor er uit? Het lastige daarvan is dan 1 bout achter de achterplaat van de machine valt en ik die dus niet kan los schroeven. Hoor graag van u! vr groet, Bart
Link naar reactie
Je type nummer is niet volledig. Achter NL staan nog 2 cijfers. Bosch heeft 2 type motor gebruikt. Daar zit je probleem. Type met borstels van 12mm x 5 mm en een type met borstels van 43,3 mm x 13,5 mm. Kopieer en plak de link in je browser en je ziet de originele versies en de alternatieven. [b]https://www.europart.nl/zoeken?keyword=waq28460nl[/b] PS: de motor had er niet uit gehoeven, met een spiegel had je kunnen zien hoe ze er in geklikt waren. Daar ben je zelf denk ik nu ook al achter gekomen. Zorg dat je de motor er weer recht onder hangt en de snaar ook strak genoeg spant.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...