Ga naar inhoud

lampjes 1400 800 spoelstop knipperen geen foutcode


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Bosch wasmachine Type Maxx 6 VarioPerfect WAE28262NL/23 FD 9006 6000553. Waarvan ik de koolborstels heb vervangen na dat Lampjes 1400 800 spoelstop gingen knipperen. Deze vervanging was duidelijk noodzakelijk, daar ze redelijk waren versleten. Echter blijven de lampjes knipperen, dus een reset is nodig. Ik heb geen display dus geen foutcode enig idee wat hier kan doen?

Link naar reactie
Ik weet niet exact hoe het bedienings paneel van deze machine er uit ziet, kan er ook bij Bosch geen info van vinden en op internet ook geen duidelijke fotos. Programma knop op Uit en deur sluiten. Draai de programma knop in één keer door naar de onderste stand. Druk de centrifuge snelheids knop in, houd deze 4 seconden ingedrukt en draai de programma knop 1 positie verder. Wacht weer 4 seconden en laat dan de centrifuge snelheids knop weer los. Draai de programma knop in één keer verder naar Uit. Hij hoort nu gereset te zijn.
Link naar reactie
  • Lampje wijzigde de titel naar lampjes 1400 800 spoelstop knipperen geen foutcode
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...